.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت‌ تردد در جاده های کشور

معاون عملیات پلیس‌راه کشور محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی کشور از فردا تا روز شنبه را تشریح کرد.
به گزارش شمال نیوز سرهنگ صمد اسفندیاری در گفتگو با ایسنا، در این باره گفت: با توجه به افزایش سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک از روز 31 مردادماه تا دوم شهریورماه در برخی از محورهای مواصلاتی به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور توسط پلیس‌راه مقررات ویژه‌ای به مرحله اجرا گذاشته شد.
 
وی اظهارکرد: در همین راستا تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه تا ساعت 24 روز جمعه اول شهریورماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.
 
معاون عملیات پلیس‌راه کشور درباره محدودیت‌های اعمال شده در محور کرج- چالوس با بیان اینکه تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 14 روز جمعه اول شهریورماه تا 2 بامداد روز شنبه دوم شهریورماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.
 
اسفندیاری افزود: با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 17:30روز جمعه اول شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه دوم شهریورماه از 15 کیلومتر بالای مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها ازمحور هراز کماکان ممنوع است، خاطرنشان کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 30 و31 مردادماه وهمچنین از ساعت شش تا 24 روز جمعه اول شهریورماه از محور هراز ممنوع است.
 
معاون عملیات پلیس‌راه کشور درباره وضعیت تردد در محور دماوند نیز به ایسنا گفت: در این محور تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزجمعه اول شهریورماه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
 
به گفته اسفندیاری در محور زاهدان – زابل نیز تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 16 تا 20 روزهای پنجشنبه 31 مردادماه و جمعه اول شهریورماه از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.